lunes, 2 de julio de 2018

Olor a Côte d'Ivoire

[CAT]

Arribem a Costa d'Ivori després de 24h de trajecte, ens sentim cansades i amb ganes ja de començar. Ens crida l'atenció l'aroma de la ciutat: una barreja entre mar i olor d'embrague cremat. (Hehehhe).

Anem a sopar per a agafar forces a l'estil d'aquí. Set persones al cotxe!!! Anem a descansar per a tenir tota l'energia necessària per a demà.

PRIMER DIA: 
Ens porten de bon matí a un Centre Social local. Coneixem les noies i nois, que ens regalen uns balls ben bonics de benvinguda. Seguidament, anem a la Casa de Voluntàries, en la qual dormim, a preparar-nos per al nostre primer espectacle. Arribem a la plaça per a muntar la carpa, i entre pluja i bons nervis ho anem enllestint tot.

Comencem. Tot i la pluja, que ens refresca un xic, l'espectacle va sobre rodes. Ens envolten somriures, mirades clavades d'il·lusió i molta alegria!

***

[ESP]

Llegamos a Costa de Marfil después de 24h de trayecto, nos sentimos cansadas y con ganas ya de empezar. Nos llama la atención el aroma de la ciudad: una mezcla entre mar y olor de embrague quemado. (Hehehe).

Vamos a cenar para coger fuerzas al estilo de aquí. Siete personas al coche!!! Vamos a descansar para tener toda la energía necesaria para mañana.

PRIMER DÍA: 

Nos traen de buena mañana a un Centro Social local. Conocemos las chicas y chicos, que nos regalan unos bailes muy bonitos de bienvenida. Seguidamente, vamos a la Casa de Voluntarias, donde dormimos, a prepararnos para nuestro primer espectáculo. Llegamos a la plaza para montar la carpa, y entre lluvia y buenos nervios lo vamos terminando todo.

Empezamos. Todo y la lluvia, que nos refresca un poco, el espectáculo va sobre ruedas. Nos rodean sonrisas, miradas clavadas de ilusión y mucha alegría!



********
Gracias por leer nuestras aventuras en Costa de Marfil.
Ayúdanos a seguir compartiendo sonrisas en éste y muchos otros países.

www.clowns.org

Atentamente,

La Trup de Nassos: Helena, Aleix, Berta, Joana, Enric y Marc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡AYUDA SONRISAS al 28099!

¡AYUDA SONRISAS al 28099!
¡Y nos donarás 1'20 EUR! Sólo válido con Movistar, Orange y Vodafone.

Contribuyentes