viernes, 16 de marzo de 2018

El ritmo en Bobo Dioulasso

[CAT]

Dies 3 i 4: Bobo

Doncs la cosa anava de “trabajar de trabajar” com deia en Monti.

Menú del dia: primer bolo a les 7.30 h en una escola de nens amb sida, segon i tercer bolo en una escola pública amb 700 nens per passi, dinar i a la tarda últim passi en un centre de salut mental. Al següent dia similar.

La connexió amb els nens i adults ha estat bona, quan senten una pulsació es posen a picar de mans, alguns sons els fan por, i els gags funcionen diferent però funcionen, passi a passi hem anat polint el bolo. Cansats però contents.

Danys col.laterals de les altes temperatures: els globus exploten sols, l’afinació de les ampolles va variant, les canyes del saxo grinyolen, la cinta aïllant amb què estan fets alguns dels nostres invents es desenganxa, a la guitarra d’en Lluis se li ha desenganxat part del mastil... Vaja, que arribar a l’hotel i posar l’aire és com connectar-se a la bombona d’oxigen!! Seguim.

********

[ESP]

Días 3 y 4: Bobo

Menú del día: primer bolo a las 7.30 h en un colegio con niños enfermos de sida, segundo y tercer bolo en un colegio público con 700 niñxs por pase, comer y por la tarde último pase en un centro de salud mental. Al día siguiente similar. 

La conexión con los niños y adultos ha sido buena, cuando sienten una pulsación se ponen a picar de manos, algunos sonidos les dan miedo y los gags funcionan diferente pero funcionan. Pase a pase vamos puliendo el bolo. Cansados pero contentos. 

Daños colaterales de las altas temperaturas: los globos explotan solos, la afinación de las botellas va variando, las cañas del saxo chirrían, la cinta aislante con que estan hechos algunos de nuestros inventos se despega, a la guitarra de Lluis se le ha despegado parte del mástil... Vamos, ¡que llegar al hotel y poner el aire es como conectarse a la bombona de oxigen! Seguimos.








No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡AYUDA SONRISAS al 28099!

¡AYUDA SONRISAS al 28099!
¡Y nos donarás 1'20 EUR! Sólo válido con Movistar, Orange y Vodafone.

Contribuyentes